All Of Me

بوی خوشبو کننده ی لیمویی میزنه زیر دلم . هیچوقت دلم نخواست همچین بویی رو برای از بین بردن بوی دیگه توی خونه اسپری کنم . بیشتر دلم یه بوی شیرین و گرم میخواد ، مثل شکلات . یا یکم تلخ تر ، مثل قهوه . اما خب توی همین لحظه ایی که دارم مینویسم بوی تند و دوست نداشتنی اسپری لیمویی داره کمتر میشه - شاید هم برای من عادی تر - اما باز هم زندگی همونه ، همون گندی که چند دقیقه قبل از اسپری شدن لیمو توی هوا بود . هنوز هم دهنم رو بستم تا کسی نفهمه توی دلم چه خبره . هنوز دارم خودخوری میکنم بخاطر اتفاقاتی که هیچ کسی مسببش نیست اما دست کمکی هم نیست . هنوز توی سرم دارم با همه ی بیچیز هایی که وقتی کارشون گیر میکنه عزیزم - عزیزم از دهنشون نمیوفته ، اما الان خودشون رو کشیدن کنار دعوا میکنم . من هنوز هم از عالم و آدم طلبکارم و دلم میخواد خونه رو بریزم بهم . هیچ چیزی تغییر نکرده اما من از اسپری خوشبو کننده ی لیمویی متنفرم .

  • هی وا